Muu ohjelma

Opiskelijat

Opiskelijoille järjestetään oma tilaisuus torstaina 8.2.2018. Tilaisuus on tarkoitettu erityisesti tie- ja liikennetekniikan sekä autojen ja työkoneiden kuljettaja- ja asentajaopiskelijoille. Tilaisuudesta voi saada opintopisteitä.

Tervetuloa opiskelijaryhmänne kanssa 32.Talvitiepäiville torstaina 8.2.2018 Lahden messukeskukseen!

Tarjoamme 1 opintopisteen kokonaisuutta suoritettavaksi Talvitiepäivillä Lahdessa.

Yhden opintopisteen kokonaisuus koostuu seuraavista opintotehtävistä:

Tehtävä 1: Opiskelija osallistuu yhteiseen luentoon luentosalissa

Tehtävä 2: Seminaariosuus: Opiskelija laatii seuraamastaan seminaariesityksestä yhden A4 - sivun mittaisen lehdistötiedotteen tai referaatin. Paras lehdistötiedote julkaistaan Tie ja liikenne - lehdessä ja palkitaan julkaisupalkkiolla.

Tehtävä 3 tai 4:

Tehtävä 3: Näyttely: Opiskelija laatii noin 1...2 minuutin videon (kännykällä/ipadilla/kameralla) valitsemastaan näyttelyosastosta. Videolla voi olla näyttelyosaston kuvauksen lisäksi esim. lyhyt näytteilleasettajan haastattelu. Parhaista videoista tehdään kooste Suomen Tieyhdistyksen Youtube-kanavalle, jotka linkitetään Tieyhdistyksen www-sivuille (opiskelijan luvalla).

Tehtävä 4: Näytös: Opiskelija laatii noin 1...2 minuutin videon (kännykällä/ipadilla/kameralla) valitsemastaan työnäytösosuudesta, esim. aurauksesta tai hiekoituksesta. Videolta tulee selvitä kyseisen työmenetelmän merkitys talvikunnossapidolle ja arvio siitä, kuinka kyseinen laite tai menetelmä soveltuu Suomen oloihin. Videolla voi olla myös esim. laitevalmistajan tai konekuljettajan haastattelu. Parhaista videoista tehdään kooste Suomen Tieyhdistyksen Youtube-kanavalle ja linkitetään Tieyhdistyksen www-sivuille (opiskelijan luvalla).

Paras video palkitaan Destia Oy:n jakamalla stipendillä.

Tutustu seminaarin 8.2.2018 ohjelmaan ja ilmoita opiskelijaryhmänne mukaan toimisto@tieyhdistys.fi.

Ilmoita ryhmäsi mukaan viimeistään 18.1.2018. (paikkoja rajoitetusti, ilmoittaudu ajoissa mukaan.)
Ilmoita opiskelijoiden nimet, sähköpostiosoitteet ja ruoka-aineallergiat sekä ryhmää ohjaavan opettajan nimi ja yhteystiedot osoitteeseen
toimisto@tieyhdistys.fi.
Töiden palautusosoite ilmoitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä opettajalle.

ps. voit välittää viestiä opiskelijatilaisuudesta myös muille tie-,  liikenne- ja infra-alan opettajakollegoille!

Yksityistietilaisuus

Talvitiepäivien yhteydessä järjestetään yksityisteiden tiekuntien ja kuntien edustajille tarkoitettu tilaisuus.