Talvitiepäivät 2018 toimii liikenteen ja kunnossapidon haasteiden parissa toimivien asiantuntijoiden, tutkijoiden ja päätöksentekijöiden kohtaamispaikkana.

Seminaarin ohjelma on julkaistu! Tutustu ohjelmaan täällä. Tulostettava ohjelma tästä.
Kansainväliseen seminaariin osallistuu asiantuntijoita yli kymmenestä maasta, erityisesti Pohjois-Euroopasta ja Venäjältä. Seminaarin yhteydessä järjestetään näyttely, jossa esitellään kalustoa, alan kärkituotteita ja palveluita. Tämän lisäksi ulkona esitetään talvikunnossapitoon liittyviä työnäytöksiä, joiden kautta voit tutustua paremmin koneisiin, laitteisiin ja niiden toimintoihin. Merkittävä osa seminaarin antia on verkostoituminen ja yhteistyökumppaneiden tapaaminen.
Katso näytteilleasettajat tästä.

Työnäytökset pidetään messuhallin pääoven viereisellä pysäköintikentällä keskiviikkona klo 14.00 ja torstaina klo 11.00.

Tapaa yhteistyökumppaneita eksursiolla tiistaina 6.2.2018 klo 15 ja Lahden kaupungin vastaanotolla 6.2.2018 klo 19.
Get together -tapahtuma (seminaarivieraille vapaa pääsy, muille illalliskortti) messuhallissa keskiviikkona 7.2.2018 klo 17:45.

Ehdit vielä varata näyttelytilan Talvitiepäiville 7.-8.2.2018!
Näyttelyvaraus: tanja.pietarila-juntunen@tieyhdistys.fi, +358 40 591 7655

#talvitiepäivät2018 #winterroadcongress2018