33. TALVITIEPÄIVÄT pidetään Tampereen Messukeskuksessa 12-13.2.2020

TALVITIEPÄIVÄT on kansainvälinen foorumi, joka kokoaa yhteen teiden kunnossapidon ja liikenteen asiantuntijoita mm. Pohjoismaista, Baltiasta, Keski-Euroopasta ja Venäjältä.
Kongressi sisältää ammattilaisnäyttelyn, asiantuntijaseminaarin ja haastavia työnäytöksiä, sekä muuta oheisohjelmaa.
Tapahtumalla on merkittävä rooli talveen liittyvien liikkumisen ja kunnossapidon haasteiden, parhaiden käytäntöjen ja kokemusten jakamisessa.

Kenelle?
TALVITIEPÄIVIEN seminaariin ja näyttelyyn osallistuu asiantuntijoita, viranomaisia, laitteiden ja järjestelmien valmistaja, palveluiden kehittäjiä, tutkijoita, auditoijia, hankintapäätöksen tekijöitä, tuotekehittäjiä, kuntien teknisiä, urakoitsijoita ja konsultteja. Talvitiepäiville osallistuvia yhdistää tarve onnistua tienpitoon ja liikenteeseen liittyvissä tehtävissä talvisissa ja muuttuvissa olosuhteissa. Näyttely kokoaa yhteen tuhansia liikenteen, liikkumisen ja kunnossapidon ammattilaisia.