Talvitiepäivät 2018 toimii liikenteen ja kunnossapidon haasteiden parissa toimivien asiantuntijoiden, tutkijoiden ja päätöksentekijöiden kohtaamispaikkana.

Talvitiepäivillä järjestetään näyttely, jossa esitellään kunnossapidon kalustoa, alan kärkituotteita ja palveluita. Tämän lisäksi ulkona esitetään talvikunnossapitoon liittyviä työnäytöksiä, joiden kautta voit tutustua paremmin koneisiin, laitteisiin ja niiden toimintoihin. Työnäytökset pidetään messuhallin pääoven viereisellä pysäköintikentällä keskiviikkona klo 14.00 ja torstaina klo 11.00. Näyttelyyn ja työnäytöksiin on vapaa pääsy.

Näyttely on avoinna keskiviikkona 7.2.2018  kello 9-16 ja torstaina 8.2.2018 kello 9-15!

Katso näytteilleasettajat tästä.

Seminaarin ohjelma on julkaistu! Tutustu ohjelmaan täällä. Tulostettava ohjelma tästä. Ilmoittaudu seminaariin tämän sivun ylälaidassa olevasta painikkeesta.
Kansainväliseen seminaariin osallistuu asiantuntijoita useista eri maista , erityisesti Pohjois-Euroopasta ja Venäjältä.Tapaa yhteistyökumppaneita eksursiolla tiistaina 6.2.2018 klo 15 ja Lahden kaupungin vastaanotolla 6.2.2018 klo 19. Get together -tapahtuma (seminaarivieraille vapaa pääsy, muille illalliskortti) messuhallissa keskiviikkona 7.2.2018 klo 17:45.

Merkittävä osa Talvitiepäivien antia on verkostoituminen ja yhteistyökumppaneiden tapaaminen.

#talvitiepäivät2018 #winterroadcongress2018

Ehdit vielä varata näyttelytilan Talvitiepäiville 7.-8.2.2018!
Näyttelyvaraus: tanja.pietarila-juntunen@tieyhdistys.fi, +358 40 591 7655

Näyttelyssä mukana suurella osastolla