Seminaari

Merkkaa päivät kalenteriisi tästä. Tutustu seminaarin ohjelmaan tästä.

Tutustustumisretki  tarjolla seminaarin osallistujille Lahden eteläisen kehätien allianssi-hankkeen Big Roomiin seminaaria edeltävänä päivänä ti 6.2.2018 klo 15.00-17.00. Retkeä isännöi Liikenneviraston projektijohtaja Janne Wikström, Skanskan  Mikko Puttonen ja Lahden liikennesuunnittelupäällikkö Jukka Lindström.  Ilmoittaudu mukaan seminaari-ilmoittautumisen yhteydessä. Retken jälkeen ehdit vielä Lahden kaupungin vastaanotolle Ravintola Voittoon klo 19.00.

Talvitiepäivät 2018 toimii liikenteen ja kunnossapidon haasteiden parissa toimivien asiantuntijoiden, tutkijoiden ja päätöksentekijöiden kohtaamispaikkana. Kaksipäiväinen asiantuntijaseminaari kokoaa yhteen talvikunnossapidon sekä talviliikenteen ja -liikkumisen asiantuntijat. Kansainväliseen seminaariin osallistuu asiantuntijoita erityisesti Pohjois-Euroopasta ja Venäjältä. Seminaarin virallisia kieliä ovat suomi ja englanti. Lisäksi on järjestetty simultaanitulkkaus venäjäksi.

UUTTA! Koulutus: C-ITS:n taloudelliset kannustimet sekä liiketoiminta- ja hankintamallit

CAPITAL-projekti järjestää pilottikoulutuksen tiistaina 6.2.2018 klo 11:30−14:30 Talvitiepäivien yhteydessä. Tapahtuma on maksuton ja kohderyhmänä ovat liikennealan sidosryhmien jäsenet Pohjoismaista ja Baltiasta. http://capital-project.its-elearning.eu/

Ilmoittautumiset Capital-koulutukseen oheisen linkin kautta: https://capital-training-business-models-its-cits.eventbrite.com

Seminaarin yhteydessä järjestetään näyttely, jossa esitellään alan kärkituotteita ja palveluita. Tämän lisäksi ulkona esitetään työnäytöksiä, joiden kautta voit tutustua paremmin koneisiin, laitteisiin ja niiden toimintoihin. Merkittävä osa seminaarin antia on muiden asiantuntijoiden tapaaminen niin seminaarin aikana kuin myös sen oheistapahtumissa.