Opiskelijatilaisuus

Opiskelijatilaisuus järjestetään  torstaina 13.2.2020

Infraopettaja, tervetuloa opiskelijaryhmäsi kanssa tie- ja infra-alan opiskelijatilaisuuteen torstaina 13.2.2020. Tapahtumapaikkana toimii Talvitiepäivät, jotka järjestetään Tampereen Messukeskuksessa. Tilaisuudessa infra-alan osaajat kertovat kiinnostavasti, ja nuoria innostaen millaisia heidän työpäivänsä ja tehtävänsä ovat.

Paikka: Tampereen Messu- ja Urheilukeskus, Tähtien Sali

8.45 Ilmoittautuminen

9.00                 Aamukahvi

9.20                 Tervetulosanat ja infra-alan ammattilaisten innostavia uratarinoita

10.45                Siirtyminen työnäytökseen ulkoalueelle

11.00                koneiden ja laitteiden työnäytös messukeskuksen takana olevalla kentällä (kesto noin 30 min)

11.30         Lounas

Tämän jälkeen opiskelijoilla on mahdollisuus tutustua

• näyttelyyn
    • näytteilleasettajiin
    • kansainvälisen seminaariin antiin!

Talvitiepäivien seminaarin torstai-iltapäivän ohjelma (13.2.2020):

13.00 Teiden hoito ja kunnossapito

• Maanteiden hoidon uusi urakkamalli, Magnus Nygård, Väylävirasto
    • Uusien digitaalisten aineistojen hyödyntäminen kunnossapidon ohjauksessa, Janne Miettinen, Ilmatieteenlaitos ja Seppo Kaarto, Destia Oy
    • Reaaliaikainen kelitieto osana talvipyöräilyreitin hoitoa, Antti Hirvonen, Suomen kuntotekniikka
    • Ylläpidon mukaan ottaminen liikennejärjestelmän tulevaisuuden kehittämiseen. Oskari Kaupinmäki ja Maren Salermo, Helsingin kaupunki
    • Data tiedoksi – Tieto työksi, Lauri Kettunen, Jalonne Oy

15.00 Hyvää kotimatkaa

Tervetuloa!

Opiskelijatilaisuuteen Ilmoittautuminen

Opiskelijatlaisuuteen mahtuu yhteensä 200 opiskelijaa. Ilmoita oppilaasi mukaan 18.1.2020 mennessä täyttämällä oheinen Excel-tiedosto ja toimita se osoitteeseen toimisto@tieyhdistys.fi. Voit myös ennen nimien ilmoittamista varata oppilaillesi kiintiön tilaisuudesta osoitteesta toimisto@tieyhdistys.fi

Jos oppilas osallistuu täysin itsenäisesti tilaisuuteen hän voi ilmoittautua tämän linkin kautta: https://tieyhdistys-kilta.kehatieto.fi/tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=13

Vastaava opettaja noutaa oppilaisryhmänsä badget ja lounaslipukkeet ilmoittautumistiskiltä to aamuna 13.2.2020. Itsenäisesti linkin kautta ilmoittautuneet oppilaat noutavat passinsa ja lipukkeensa itse ilmoittautumistiskiltä.

Ohjaava opettaja saa osallistua to 13.2.2020 Talvitiepäivien kansainväliseen seminaariin ja opiskelijaseminaariin maksutta. Ohjaava opettaja voi osallistua myös Talvitiepäivien kansainvälisen seminaarin ensimmäiseen seminaaripäivään ke 12.2.2020 alennettuun hintaan 200 e+alv 24%. Ilmoita halukkuudestasi osallistua ensimmäiseen päivään sähköpostitse/lomakkeen lisätietokentässä tai Excel-taulukossa. (Peruutusehto: maksuton peruutus 24.1.2020 mennessä, jonka jälkeen peruutettu osallistuminen laskutetaan kokonaisuudessaan. )

Yhteystiedot:
Paikka: Tampereen Messu-­ ja Urheilukeskus, Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere