Palvelut näytteilleasettajille

Hyvä Näytteilleasettaja, kiitos osallistumisesta näyttelyyn. Annathan palautetta tapahtumasta näytteilleasettajana.

Palautekyselyyn pääset tästä linkistä

Osaston varaaminen

Osasto kannattaa varata ajoissa, sillä näyttelytilat ovat rajalliset. Paikka varataan täyttämällä varauslomake tapahtumasivustolla www.vaylat-liikenne.fi 15.8.2018 mennessä. Näyttelyn myynti on käynnissä. Paikkoja voi tiedustella puhelimitse (Tanja Pietarila-Juntunen p. 040 5917 655) tai nettivarausjärjestelmän kautta.

Paikanvuokra

Paikanvuokra Sorsapuistosalissa on 115€/m2 + alv ja Puistolämpiö 1:ssä 165€/m2 + alv, josta laskutetaan 100€ + alv varaamisen yhteydessä. Varaamisen yhteydessä maksettua ei palauteta, mikäli varaus peruttaisiin. Osaston minimikoko on 6 m2. Paikanvuokra sisältää osaston paikan sis. paikalleen mittaus, merkitseminen ja osastojen numerointi), yleisvartioinnin, näyttelytilan yleisten alueiden siivouksen ja yleisvalaistuksen sekä yhteistyökumppaneille jaettavan pdf näyttelykutsun. Paikanvuokraan eivät sisälly osaston rakenteet, osaston valaistus, sähköt, kalustus ja siivous. Valaistusta osastolle suositellaan hankittavaksi näyttelyosastojen näkyvyyden varmistamiseksi mitoituksella 1 spottivalo 2 neliömetriä kohden. Osaston väliseinämät eivät saa olla yli 2,5 metriä korkeita. Seinään rajautuva seinämä voi olla yli 2,5 metriä, jos se ei peitä viereisten osastojen näkyvyyttä. Tieyhdistyksen jäsenyritykset saavat näyttelypaikan varauksen yhteydessä yhden nimetyn seminaaripassin veloituksetta osastolla töissä olevalle henkilölle. Ilmoita varauksen yhteydessä henkilön nimi, jolle passi osoitetaan.

Näyttelyn rakentaminen

Tiistai 4.9. klo 8.00–22.00

Näyttelyn aukioloajat

Keskiviikko 5.9. klo 8.30–17.00, jonka jälkeen illanvietto näyttelytilassa kello 19:00 saakka.

Torstai 6.9. klo 9.00–15.00

Näyttelyn purkaminen

Torstaina 6.9. klo 15.00–22.00.

Näyttelyyn liittyvät palvelut

Tampere-talon extranetin www.tampere-talo.fi -> Extranet / http://orders.tampere-talo.fi/cli/ kautta on mahdollista tilata näyttelyyn liittyviä palveluja kuten osaston sähköistys, Internet-yhteys, kalustus ym. Tilaukseen tarvittavan tapahtuma-avaimen saa tilavarauksen varmistuttua. Tampere-talon extranetin kautta on mahdollista tilata näyttelyyn liittyviä palveluja kuten osaston sähköistys, Internet-yhteys, kalustus ym. Tilaukseen tarvittavan tapahtuma-avaimen saa tilavarauksen varmistuttua.

Osastojen rakentaminen

Tampere-talo ei vastaa osastojen rakentamisesta. Rakentamispalveluja voi tiedustella esimerkiksi Tampereella toimivalta Messua Oy:ltä (http://www.messua.fi) tai Expoteciltä (www.Expotec.fi).

Ravintolapalvelut

Ravintolapalveluita (juomat, naposteltavat, ym.) messuosastoille voi tilata Tampere-talolta osoitteesta  tiina.rintamaki-lehtinen@tampere-talo.fi.

Get together ja lounaslipukkeet ovat myynnissä. Tarjoilupaketit ja niiden hinnat löydät tästä. Tarjoilupakettien ruokalista tarkentuu toukokuussa.

Materiaalien toimitus

Tampere-talolle voi toimittaa postitse/rahdilla materiaaleja  aikaisintaan maanantaista 3.9 alkaen osoitteeseen:

Tampere-talo Oy / Tampere Hall Ltd
D- ovi
Yliopistonkatu 55
33101 Tampere, Finland

www.tampere-talo.fi / www.tamperehall.com

Rakennustyömaasta johtuen kulku osoitteeseen tapahtuu Viinikankadun kautta!

Merkitse lähetykseen selkeästi:

Tapahtuman nimi, osastopaikka, osaston yhteyshenkilö+ puhelinnumero

Pysäköinti

Meneillään olevan hotellin rakennustyömaan takia Tampere-talon pihan parkkipaikat eivät ole käytössä. Maksullinen pysäköinti on järjestetty Kalevantien toisella puolella olevalla Tampere-talon pysäköintialueella tai lähialueen pysäköintitaloissa. Lisätietoja https://tampere-talo.fi/kavijoille/saapuminen/. Näytteilleasettajat voivat toimittaa rakennuspäivänä tuotteita Viinikankadun kautta.

Illanvietto näyttelytilassa 5.9.2018

Näyttely on avoinna keskiviikkona 5.9. luentojen loppumisen jälkeenkin aina klo 19 saakka.  Klo 17–19 seminaarin osanottajilla ja näytteilleasettajilla sekä heidän kutsumilla vieraillaan on mahdollisuus nauttia yhdessäolosta ja tarjoiluista näyttelytilassa. Suomen Tieyhdistys tarjoaa illanvieton seminaarin osanottajille. Näytteilleasettajilla on mahdollisuus osoittaa osanottajille vieraanvaraisuutta omilla osastoillaan, sekä kutsua illanviettoon yhteistyökumppaneitaan omakustannushintaan. Kutsu mahdollistaa myös osallistumisen seminaarin Get together illan (5.9.2018) etkoille klo 16–17 seminaarisaliin. Luvassa on kiinnostavaa ja viihdyttävää ohjelmaa ennen siirtymistä näyttelytilaan nauttimaan yhdessä olosta ja tarjoiluista.

Näyttelytilan varaus: Suomen Tieyhdistys, www.vaylat-liikenne.fi

Tanja Pietarila-Juntunen, puh. 040 5917 655, tanja.pietarila-juntunen@tieyhdistys.fi

Näyttelyyn liittyvät palvelut: Tampere-talo, www.tampere-talo.fi

Tekninen päällikkö Jyri Tervakangas, 050 388 7143, jyri.tervakangas@tampere-talo.fi